Hänt på bussen

Framför mig på bussen idag satt en dam, inget speciellt med det. Förutom att hon på axlen hade en stor pappegoja. Ni kan ju gissa att jag blev avis, reeeedigt avis. Här har jag klamat omkring med en stor labrador och tänkt "jag är coolast i världen" så dyker den här damen upp men en livs levande pappegoja på axlen, precis som värsta piraten satt hon bara där. Snacka om att jag blir nedtagen på jorden. Så nu vet ni allesammans vad jag önskar mig. En pappegoja!





















































Fast ju mer jag tänker på det....ju mer sugen blir jag att skaffa en uggla istället, det är nog mer mästerkattligt.... 


Kommentarer
Postat av: Yoyo

ha ha, du ska då ha alla galna sorters djur. Räcker det inte med en ödla???? :)

2010-04-11 @ 16:55:54
Postat av: Friday

De e så typiskt dig att vilja ha en papegoja haha De kan ja tänka mig haha

2010-04-12 @ 16:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0