Vettlanda

Nu är jag hemma i vetlanda och vilar upp mig efter två väldigt intesiva veckor. Kan uppdatera er med att det inte hänt speciellt mycket. Jobbat hela dagarna för att sedan komma hem och kasta mig framför soffan och titta på Grey´s. Förutom förra helgen som i stort sett bestod av att dricka alkohol. Men igår racade Jenny (som förresten fyller år idag) och jag hem till Vetlanda för att vila upp oss.

Började med att vara Sniffe vakt och grilla igår kväll. Idag har jag istället flytt hem till Holsby, här är Freja och jag av skilda åsikter, jag tycker jag ska uppdatera min blogg....Hon tycker jag ska gå ut och gå med henne i regnet. Hon är väldigt övertygande i sina argument...

Tycker ni som jag att han ser ut å va lite annorlunda byggd?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken söt liten kille

2010-04-17 @ 23:14:42
Postat av: Suss

Ja han är en redig charmknutte!

2010-04-18 @ 21:14:16
URL: http://mastercat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0