Obsessed

Igår var det livat. Var hemma hos Mickan som bjöd på TACOS! oj vad jag frossade! Tack så jätte mycket Mickan :) Var i alla fall super trevligt, var lite utav en ladies night med David som ett wildcard. Åkte till en helskön krog allmänna galleriet. Tyvärr frossade jag lite för mycket och blev helt sleten och bangade utgången efter det. Känner mig som en vekling. Hade någon för ett halvår sedan sagt :

"Susanne om sex månader kommer du bo i Stockholm, vara ute och festa med 4 fantastiska tjejer och en galen sparf, mitt i den vildaste timmen kommer du halvt nykter bestämma dig för att banga festen och gå hem"!

Då skulle jag tro att dom var galna och svara:

"Enda anledningen till att det skulle hända är väll i så fall att min stora besatthet av 90210 väckts till liv, jag av någon anledning fått tag i boxen och känner ett otroligt sug efter Dylan och kompani så där klockan 2 på natten"!?

Just det så var det ju, jag tog tunnelbanan hem och knäppte på dvd:n. Sen somnade jag gott.

Men tack vare detta har jag idag varit pigg, till och med tagit mig till Djurgården för en två timmars promenad med en kollega. Nu har vi frossa i våfflor och snack och här sitter jag och trånar efter att krypa ner i min säng och ännnu en gång somna till mitt favorit gäng...

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0