Aj aj aj aj aj.....aj

Jag visste inte vad jag pratade om, 15 minuters lidande? Smärtan hade ju knappt börjat, det lidandet jag kände under utdragandet var en piss i havet jämfört med det jag har nu. I och för sig så kände jag inte ett dyft under själva tandläkarbesöket vilket gör att det inte säger så mycket om min smärta nu.


Men det gör ont det gör det. Jag ligger här i valet och kvalet, ska jag ta en alvedon? Ska jag inte ta en alvedon? Ska jag ta något roligare än alvedon? Hm, Sebbe skulle nog uppskatta om jag tog nått starkare, däckade och inte hävde ur mig några idiotiska kommentarer. Det avgör saken, inga starka tabletter, han ska allt få lyssna på mitt tjat idag också….Fast å andra sidan så ska jag ju bita på en bomullstuss i ett dygn så jag kanske blir väldigt tyst ändå….svårt beslut!


Fortsättning följer….


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0