Årets julklapp

Läste i Resumé om årets julklapp, ingen har väll missat att årets julklapp är spikmattan. Känns på något sätt ganska naturligt då det är något som verkligen folk har pratat om under året. När jag läste igenom listan kändes det på något sätt som den följde utvecklingen. Ingen glömmer väl t.ex. bakmaskinen som fanns i var och vart annat hem, jag var väll en av få som tyckte bakmaskinen var genialisk. Blev riktigt arg när vi gav bort vår för att det bara var jag som gillade det där brödet .  Men jag hittade tre julklappar som jag inte riktigt tyckte kvalade in som årets julklapp, hände det inget alls i utvecklingen eller hur kunde  en doft bli 1993´s års julklappl? 1999 blev det en boks tur. En bok, kan inte tänka mig att fler böcker gavs bort just 99.... Men min favorit är 2003 års julklapp…mössan. Den kan handlens utredningsinstitut (de som bestämmer årets julklapp) vara stolta över. Måste varit fantasilösa och höst deprimerade helt enkelt.



En liten tillbakablick...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0