Bakfylle ångest...

Soffa, städa, vatten, sova, boogymannen...Så har min söndag sett ut idag ungefär. I går kväll hade jag kanon kul, tack alla som kom, kommer sakna er i den stora staden.  Det blev väldigt sent igår hamnade i sängen runt sex snåret. Sen har jag svårt för att sova när jag är bakis å vaknade vid halv nio tiden. Så nu känner jag mig som en zombie, inte bakis dock men väldigt väldigt trööööt......snark.

Ogillar verkligen den här dagen efter ångesten jag får när jag druckit, får ångest minsta lilla sak, idag är det uppsatsen som är mest betungande. Men nu ska jag rycka upp mig, slänga in mig i duschen, få i mig lite mat och sen blir det plugg. Har handledning i morgon och det känns inte alls bra inför den.



Så här känner jag mig nu.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas att du mår bättre :)

2009-12-13 @ 21:32:49
URL: http://annamariaericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0