Bitter!

Oflyt? JA! Sitter här och är lite bitter, beställde för två veckor sedan en ny mobil, min är totaltvärdelös. Ni vet hur man blir när man beställt något nytt,  man vill ha den på en gång, inte väna en sekund. I alla fall så beställde jag den via tres webbsida. "Du behöver bara fylla i ditt födelsedata så skickar vi den till din folkbokförningsadress" lite skeptiskt känder jag mig men vad skulle kunna gå fel? Får en dag senare ett mail, "nu har vi skickat din mobil, den finns att hämta i Holsbybrunn". Jippie, oväntat min folkbokförningsadress? För tre år sedan, Ja, idag Nej! Bittert ringer jag till tre och berätta om missen, de säger vänligt. "Ojdå, men vi står för kostnaden för adressändringen av mobilen" Nej men gud vad vänligt, inte tänkte jag betala för deras miss! Nu har jag i alla fall väntat 8 dar på att mobilen ska komma till Halmstad. Idag får jag ett mail, "Ditt paket är nu skickat ifrån Holsby till Halmstad, anländer imorgon". Jo man tackar och bockar. Det var ju lägligt, idag ska jag nämligen hem till Holsby.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha, näää. Vilken otur du har med mobilen. Sånt är inte alls kul!



Svar: Håller med dig, på sommaren kan man sova länge, men på vintern känns det hemskt!

2009-12-15 @ 10:53:59
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: yoyo

ha ha h aha h ahahhahahhaha ha ha h, ses i Holsby suss, alltid något att bli glad över :)

2009-12-15 @ 19:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0