Dagens tips!

Dagens tips dagens tips tralalala dagens tips.


Dagens tips: Ska du dansa runt granen, ha inte på dig raggsockar! Det blir halt, granen välter, det blir ingen mer ringdans!


Dagens tips dagens tips tralalala dagens tips, det var dagens tips!

Igår var det mys i Möcklarp, fabolus five dansade runt granen och fikade. Jag hade på mig raggsockar, jag for in i granen, som tur var rev jag inte hela granen, men sockerna for av och vi kunde dansa vidare. Blev lite julvisor men mest astrid lindgren sånger på begäran av Gabriel och Debora.

En bra dansare har jag varit men kors vilken dålig bloggeska jag är. Glömde dessutom min dator hos i byhålan så inläggen har inte regnat tätt. Ikväll far jag hem mot Halmstad så jag kan vakna pigg och glad inför nyårsfirandet. Återkommer när jag är i Halmstaden.


Tre härliga Möcklarpsbor!


Kommentarer
Postat av: TotalPink- J

okej låter ändå kanon skoj :) jag skall till nääs fabriker på nyår supé. tre rätters och massa annat gott :) ha en toppen kväll och ett gott nytt år :)

2009-12-30 @ 16:45:51
URL: http://mizztang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0