Destination Halmstad

Ska snart sätta mig på tåget mot Halmstad, väldigt tråkigt, försöker klura ut saker att göra på tåget så resan blir lite roligare. Läsa bok och lyssna på musik är klassiker. Tiden går även snabbare med datorn, men den får vara hemma. Men måste ju finnas roligare saker att göra på det där gamle tåget. Jag har därför satt ett par mål för resan:


- Prata med två personer utöver tågpersonal
- Skriva nyårslöften till 2010
- Summera det gågna året
- Minst ett 5 minuter långt träningspass
- Ringa samtal som jag skjutit upp!



Avverkar jag dessa borde tiden gå lite snabbare.  Är det nån som har tips på andra saker att göra för att få resan att gå snabbare?

Kommentarer
Postat av: Yoana

Söt blogg:D läget?

2009-12-30 @ 17:20:28
URL: http://yoanainaction.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ska vara med massa vänninor i Borlänge, först blir det middag med dem och efter det drar vi till en större fest allihopa! <3



sj då, vilka ska du fira med??

2009-12-31 @ 00:46:14
Postat av: EN MASJÄVEL

jag ska vara med massa vänninor i Borlänge, först blir det middag med dem och efter det drar vi till en större fest allihopa! <3



sj då, vilka ska du fira med??

2009-12-31 @ 00:46:31
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0