Drugs

Efter ett tungt övervägande bestämde jag mig för att spara mina roliga mediciner, valet föll därför på den lättare varianten av smärtlindring panodil zapp. Och se det hjälpte nu är jag pigg och ognällig igen.  Men när jag satt i mina djupaste smärtor föll mitt tålamod, det havererade totalt. Jag lät det gå ut över min älskade, hatade ,fucked uppade, lila mobiltelefon. Nu tror ni säkert att jag sulade den i golvet som jag brukade, men icke. Jag var handelskraftigare än så. Jag surfade in på 3 och beställde en ny. Fick dessutom ett par retro hörlurar på köpet. Ja, se vad postivit det kan va med lite smärta, nu slipper alla se fullt med 7 or i mina sms i fortsättningen....




Ja ni ser ju, enkel och genialisk, precis som jag ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Visst va den bra sanne visst va den de ;)

2009-12-03 @ 20:04:35
URL: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0