En lärdom

Idag skulle jag göra lite slingor i håret var verkligen på tiden. Det är praktiskt att göra det så här i vintertid i fall det skulle misslyckas kan man alltid slänga på sig en mössa. Det är däremot inte så taktiskt att göra det precis före viktiga möten där man kanske vill framstå i lite bättre dager. En mästekatt som jag tänkte dock inte på att det kunde gå illa och tvingade Jenny att slänga i lite blekmedel, så långt..no problem.


MEN jag söker visst alltid lite vardagsdramatik, fastnade därför framför dator så pass länge att mitt hår nu är aningen tunnare. Hälften av slingorna fastnade nämligen i hårborsten...Dom andra blev heeeelt okey!






Kommentarer
Postat av: Sabina

ajdå, kanske inte så bra nej :p



Gå in och rösta på mitt bidrag, http://www.yourmoda.se/klanningar/Show.aspx?id=9485 :)

2009-12-07 @ 16:55:07
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0