Farmen Kristina- terror dåd?

Häromdagen när jag läste expressen fick jag en rejäl skrattattack. I en artikel om "Direktsänd terror" står det bland annat om 11 September, kungamord, och kriget i Afganistan. Det var förstås inte detta jag skrattade åt, så ond är jag inte. Nej det var åt en av bilderna som hörde till artikeln. Mitt bland bilderna på olika terrordåd är det en bild på farmen Kristina. Under bilden står det att  farmen sändes första gången 2001 då medverkade Kristina men det räckte inte hon återkom till programmet 2004. haha, kan kan tycka vad man vill om Kristina med direktsänd terror? Det är väll att ta i, eller?









Kommentarer
Postat av: Maria

haha snyggt :p

2009-12-28 @ 20:29:55
URL: http://annamariaericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0