Halmstad invaderas av gamar

Jag misstänkte att det skulle vara många på jakt efter julklappar idag. Därför var jag uppe med tuppen. 9.00 ringde klockan. På med kläderna, ut i halkan, fram i butikerna. Lugnt och skönt köpte jag mina julklappar. Den mysiga julkänslan och lugnet försvann vid tolvtiden. Då kom hysterin, jag kände lukten av panik. Såg frustrationen i människors blick och inte minst hörde jag aggressionen människor emellan. Så leende tog jag mina 4 inköpta julklappar och gick hem. Vet dock inte när jag vågar mig ut i affärerna för att köpa resterande. Kanske får shoppa över internet?





Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej!

Missa inte min frågesport eller min jultävling! :)

2009-12-18 @ 18:39:56
URL: http://fannyochlovas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0