Have someone noticed?

Man har sina favorit ord, mina verkar vara jösses och genialiskt. Tycker visst att allt jag gör och säger är genialiskt, är jag en smula självgod? Har även observerat att Jösses flyger ut ur min mun titt som tätt. För att min blogg inte skall bli så ensidig har jag därför snokat upp synonymer till dessa ord.  

Genialisk - Lysand, Snillrik, Skarpsinnig, Uppslagsrikt och  Fyndigt.

Jösses - Hares, Harpalts, Ojdå, Hoppsan och  Kors.

Mina nya favoriter blir nog lysande (mest för att jag gillar sickan) och Kors.

Kors i allsin dar....


Kommentarer
Postat av: Ines heter jag ;)

OkejOkej ;)

TACK !! ^^

jo de är fint med mej, händer sen ? =) kramkram

2009-12-28 @ 17:43:49
URL: http://inesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0