Mina små nissar

Oj vad dålig jag är på att blogga så här i juletider, nu är jag i alla fall hemma hos pappa för att spela lite bingolotto, dricka lite glögg, knäcka några nötter. Igår kväll var det mycket mysigt och vi åt så vi rullade hem. Ett konstaterande gjordes dessutom, tanter ska inte ha egenrätt på att virka och sticka. Johanna har virkat mobilfodral till oss alla och nu har Jenny satt igång också.  julklappar är inköpta och mitt största problem är att välja vilken tomteluva jag ska ha på mig imorgon.


Kanske blir det denna, en vit luva med blinkade stjärnor.
Modell jag, fotograf, jag



Eller denna en glammig röd luva, modell, Johanna, fotograf jag


Eller denna lite mer gulliga kreation med öronlappar,
modell Jenny, fotograf jag


lutar åt denna, modell sandra, fotograf jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0