No7 mo7re 7or

Nu är jag tillbaka i Halmstad igen efter en snabbvisit i de småländska skogarna. Har äntligen fått tag i min mobil och har nu ägnat mig åt att välja ut de bästa låtarna (BONO) som ringsignaler. Är så lycklig över att kunna skicka sms utan att det smyger sig in sjuor i texten. Har visst råkat vatten(ölölöl)skada mobilen vilket medförde touchscreen på min sjua. Jag har därför bestämt mig att vårda och hedra den här mobilen.


Jag lovar här med att jag inte ska:

  • Vara oförsiktig med den
  • Kasta den i väggen när jag blir arg
  • Lägga den ”ensam” på sandstranden
  • Skicka dumma fylle sms
  • Kasta den i golvet när jag blir arg
  • Ha den i shortsen när jag ska bada
  • Bonka den i bordet när jag blir arg
  • Ge den som leksak till små barn
  • Låta den vara med på vilda efterfester så den tappas i ölglas

Tycker på något sätt att de här löftena känns bekanta, men den här gången ska jag hålla dom. Det ska jag!  Hur svårt kan det vara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0