Nödlösningar

Vad gör man när tejpen är slut, det är 8 minus grader och ett paket måste slås in? Jo man plockar fram silvertejp, superlim och häftapparaten. Eller ja, så gör jag i alla fall. Sebbe får inget vidare vackert paket, men det är innehållet som räknas, eller hur? Känner mig dock en smula oromantisk och okvinnlig, får se hans min när jag överlämnar paketet, tror nästan bonde- Roger skulle slått in det finare. Det genanta är att jag egentligen är rätt haj på det här med att slå in paket. När jag jobbade på väskan var det mycket paketinslagning. Till en början såg väll paketen ut ungefär som det här gör idag minns en gång när en kille i 15 års åldern kom in och köpte en väska i julklapp till sin tjej. Hans min när han fick paketet är obeskrivlig. jag såg vad han tänkte . "onej, hon kommer att tro att det är jag som har slagit in det, och att jag inte kan bättre än så här". stackars kille. Men i slutet blev jag riktigt vass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0