Skilda åsikter gällande julpynt

Idag har Jenny och jag julpyntat. Vi har skilda åsikter när det gäller julpynt. Jag vill ha mycket mycket mycket. Ni vet sådär så man nästan, men bara nästan mår dåligt av hur smaklöst det är. Men samtidigt känner ett glädjerus när man ser alla små tomtar och girlanger. Jenny mår inte bara nästan dåligt över sånt, hon mår på riktigt dåligt, därför fick jag vika mig. Detta är också anledningen till att vår lägenhet i dagsläget är smakfullt inredd med lagom mycket, på gränsen till för lite julpynt. På gränsen till tråkigt!



As I wish



As Jenny wish

Kommentarer
Postat av: Brutala Bloggen spammar

Vi har också as jenny wish haha

2009-12-05 @ 00:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0