Snö suger!

Igår kväll anlände jag till Vetlanda, och gissa om här är snö. Visst snö är julig och mysigt! Så länge man är inne. Sen kliver man utanför dörren och har man ingen pulka nära tillhands är det inte lika kul längre, det är halt och blött och kommer snöbollar ilande från alla håll. Snön suger!! Att jag tycker snön suger kan iofs vara relaterat till att jag har en fånig skräck och fobi för halka. Detta är anledningen till att jag bestämde mig för att ta bussen ner till stan i stället för att gå. Jag surfar glatt in på jönköpingslänstrafik hemsida, och mycket riktigt det går bussar även i Vetlanda stad. 54 minuter tar det att åka buss de två kilometrarna. Detta är anledningen till att jag idag trotsar min fobi och går ner till stan. Modigt eller hur? Har ni inte hört nått ifrån mig innan kvällen så ligger jag troligen på sjukhus med brutet ben....Just det sånt ska man inte skoja om. hm....


Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Jag gillar snön när man är ute också, det är också mysigt. Allt känns så mycket ljusare och juligare :)

2009-12-16 @ 09:50:26
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0