Tips?

Nu börjar jag komma nånstans med mina julklappar, är brosan som är svårast att hitta till, han önskar sig ingenting. Han har nog vissa problem med julklapp till mig också dessvärre. Men har i alla fall kommit fram till att jag önskar mig en parfym. Det är bara ett problem, vilken ska man önska sig, igår klampade jag in på Kicks för att lukta ut den perfekta mäterkatt doften. Det var inte så enkelt som jag hade planerat. Det finns en himla massa parfymer, alla luktar i stor sett gott och jag lider av en väldig beslutångest. Denna kombination gjorde att jag i tio minuter stod och sprutade, luktade , sprutade , luktade. Personalen tröttnade förmodligen på min förgiftning av luften och kom flera gånger fram och ville hjälpa mig. Efter att de för tredje gången fråga om jag behövde hjälp kände jag mig tvungen att gå därifrån. Detta resulterade förstås i att samma procedur utspelade sig idag också. Så här sitter jag och inser att jag måste ge min in i butiken imorgon igen, kanske ska acceptera lte hjälp...Men hur ska nån kunna hjälpa mig? Problemet är inte att jag inte hittar nån doft jag gillar, utan att jag hittar för många. Och jag måste ju ha den perfekta. Nån kanske har tips på en god parfym helt enkelt? Så jag slipper skämma öronen av mig...



Help me!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0