Vardagsromantik

Stolt överlämnar jag min nyinköpta chokladkalender till Sebbe, tänker att nu var jag en duktig flickvän, omtänksam och gullig , klappar mig själv lite stolt på axlen. Sebbe tar artigt emot den, säger tack. Varsågod säger jag stolt.  Då händer det,  han sträcker fram ett paket till mig.  Förvånat och glatt öppnar jag paketet, där i ligger  …. en chokladkalender men inte vilken chokladkalender som helst utan en ultrahäftig Spiderman chokladkalender! Neeeej,  vad misslyckat och tråkigt mitt paket genast blev. Jag köpte ju en alldeles vanlig, en alldeles traditionell chokladkalender till honom.  Plötsligt var jag inte alls den romantiska och rara flickvännen längre. Nu var jag en lat, oengagerad tjej men med en väldigt gullig pojkvän.



Kommentarer
Postat av: Michael Jackson - Minnesblogg

Svar: Tack. DIN MED! :)

2009-12-07 @ 18:38:39
URL: http://popkungen.blogg.se/
Postat av: sandra

Cool kalender ;)



det har jag absolut haft mysig blogg

allt bra med dig?

rkam

2009-12-07 @ 19:10:16
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack! =)

2009-12-07 @ 19:40:38
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Petter

Haha!

...för att spä på ditt dåliga samvete lite...EXAKT en sån Spiderman kalender fick jag av min flickvän. :P

2009-12-08 @ 16:56:08
Postat av: Mästerkatten

haha, va fasen, kunde inte nått relationsråd ringt mig och lite snällt talat om att traditionella choklad kalendrar är så 2008 ;)

2009-12-08 @ 17:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0