Varför?

Varje gång jag ska flyga så spanar jag in vem som står vid gaten gör noga övervägande där faktorer som kön, ålder, IQ och utseende spelar stor roll. Men de utvalda ”kontrollanterna” måste ha nån slags intuition om att en mästerkatt är på intåg. För jag ser hur blicken på dom börjar flacka, de rör sig nervöst och plötsligt så händer det, en arg bitch dyker upp, som klämmer på min rumpa och tvingar mig att ta av mina mästerkatten stövlar. Varje gång. Nu sitter jag i alla fall här med laptoppen uppslagen mitt bland alla affärs män i kostymer, jag har öppnat ett word dokument och försöker se otroligt viktig ut, det enda som saknas är ett headset och en stockholmsk dialekt! Men jag får jobba på det. Tjeeenareeee, eller Tjeeeenaa. mm. lite att jobba på.


Kommentarer
Postat av: nataaayya'

Sv: Nej men gud va smart :O det har jag aldrig tänkt på att man kan göra ... stora knäck vore ju häftigt :D



Haha skönt att veta att man inte är ensam om att inte ha börjat handla julklappar än ;p

2009-12-10 @ 20:37:16
URL: http://natayas.blogg.se/
Postat av: Fanny

Sv: haha nej, tycker jag inte :P Det är inte förrän man närmar sig 30 som man tycker om när folk tror att man är yngre^^

2009-12-10 @ 21:29:03
URL: http://arvendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0