Bad habit!

Ibland kommer jag på mig själv med att sitta och leta resor. Det är inget jag planer, helt plötsligt är jag bara inne på nån ressajt och bokstäverna lyser på skärmen Köpenhamn - Bangkok 6500SEK- Boka. Då brukar jag vakna till, vad sysslar jag med? Hur hamnade jag här? Jag ska inte åka nånstans. Vill, vill, vill men har varken tid eller råd. Tur eller otur att jag inte har tillräckligt med pengar på kontot för att bara råka beställa en resa också.Vet faktiskt egentligen inte hur jag hamnar på de här resesidorna men kan gissa att det är kvällstidningarnas jäkla fel.   I somras hade jag i alla fall råd med en resa trots studentbudget. Hittade flyg tur och retur till Bulgarien för 750 kr. Det var inga priser att klaga på. Men visst längtar man bort ibland. Lite härliga semesterbilder som gör att jag längtar ännu mer.

Världens lungnaste ställe, Koh Chang, Thailand

Båttur i Svarta havet

 


Smultronställe i Parga


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sanne det ska vi ;) Nu kommer jag till dig

2009-11-24 @ 12:09:11
URL: http://jennza.blogg.se/
Postat av: Frida "Friday"!!

Jag hittade bloggen!!:D Fan va nice å rida på en elefant:)

2009-11-24 @ 14:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0