Bill och Bull

Borde ha fått magrutor man kan tvätta kläder på ikväll. Frida, Emma och Viktoria har varit här och jag har suttit dubbelvikt av skratt mer än upprätt. Scones och Pepparkakor i tusentals kan dock ha motverkat muskulaturen på min mage en aning. Vi hyrde i alla fall Bruno och den hade sina stunder men blir lite mycket i en hel film. Det repade sig dock i slutet när Bono dök upp. Jag måste erkänna att jag är lite smått ansiktsblind och blev imponerad av att Morgan Alling hade en av huvudkaraktärerna i filmen. Konstaterandet mötte dock på kritik och det visade sig att det var en annan svensk skådesplare nämligen Gustaf Hammarsten. Men erkänn helt olika är det inte. Borde kanske tipsa dom om att göra ett syskontest...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0