Börjar bli brun...

Inte av solen dessvärre, nej det hade varit omöjligt har nämligen suttit i vår bajsbruna soffa hela dagen så det är den som börjar färga av sig. Dagen började jättebra, vaknade av ljudet av kaffekokaren sen blev det tjejsnack och kaffe på sängen. Det regnade ute vilket var perfekt då vi skulle uppsatsplugga. Detta tröttnade vi ganska snart på, nu var regnet inte längre bra, det var dåligt. Tristessen växte och där av uppkomsen av denna blogg, gick inte så smidigt som jag trodde dock. Jag är visst ingen hejjare på blogglayout. Men nu börjar det släppa och ge mig ett par veckor så kommer jag kamma hem fina priser i design blogg adward! Finns det ens någon sådan tävling?

Imorgon bär det ialla fall av mot handledning med vår kära handledare Lars Palm. Tror dock han kommer plocka fram den stora sågen men vi får väll muta han med en kanelbulle.

So long/ Mästerkatten



Så här kommer det se ut imorgon på vår handledning...



Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi kommer få sågen

2009-11-22 @ 23:34:43
URL: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0