Fattigare än Mogi

Idag utmanar jag Mogi som ska leva på A- kassa i två veckor. Jag ska leva som student dagarna innan studiebidraget.  Enligt Mogis budget får hon endast göra av med 90  kr per dag. Jag ska idag leva på summan 0 kr. Du läste rätt, 0 kr. Jag är medveten om att det kommer bli en tuff dag, en mycket tuff dag. Min planerade shoppingtur blir nu inställd.


Dagen startade med att jag åt frukost hos Sebbe, det är något jag verkligen kan rekommendera, har du dålig ekonomi, se till att din partner betalar. Därefter gick jag hem, ja du läste rätt här också.  Jag gick hem, tog varken buss eller taxi. Klockan är nu 11.45 och än så länge har jag lyckats hålla mig till budgeten. Spänningen är olidlig, kommer jag klara hela dagen?


Kommentarer
Postat av: Cajsa

:) Gillar din ironiska humor.

2009-11-25 @ 12:17:18
Postat av: Jenny

Du är en mycket stark min tösabit ;)

2009-11-25 @ 13:44:45
URL: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0