Resumé

För er nya läsare (eller gamla med dåligt minne) gör jag ett kort referat. Jag har med inspiration av Mogi, bloggaren som lever två hela veckor på A-kassa bestämt mig för att under dagen den 25/11 -2009 (idag med andra ord) leva mitt liv med en budget på 0kr. Här på bloggen kan ni följa den tuffa dag jag haft vilket bland annat resulterat i att jag har fått:

-          Tigga till mig frukost hos Sebbe

-          GÅ hem från honom

-          Blöta  fötter på motionsturen

-          Snattat för första gången i mitt liv

-          Ett ytterst dåligt samvete


Just nu håller jag på att filura över vad jag ska äta. I vanliga fall skulle jag ringt och beställt nån lyxmåltid men idag finns det ingen budget till det. Jag har därför grävt mig djupt in i skåpen och hittat två alternativ:  Nudlar eller havregrynsgröt. Men det blir nog nudlarna, mjölken var slut.  En stor lycka för mig idag har varit när jag fann Lokaltidningen Halmstad i brevlådan. En stunds nöje helt gratis! Nu sätter jag igång att laga maten.

So long!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Men Sanne jag gillar vad jag ser.. Du utmanar dig själv ;) Ja men mitt lilla räkbajs. Jag teleporterar mig till dig i natt när Thomas sover. Så sleepar jag hos dig. Det är väl en rba idé?

2009-11-25 @ 20:30:10
URL: http://jennza.blogg.se/
Postat av: c aaroline

Hej Suss!

du undrade vilken hundras jag har. så jag tänkte att jag skulle svara på din fråga. :)

jag har en Rottweiler på 6månader! :D

2009-11-25 @ 21:55:11
URL: http://breathtaking.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

Haha ja idag har vi använt vår simultankapacitet. Vi kan ju låtsas att vi kommunicerat med alla medier på samma gång ;)

2009-11-25 @ 22:12:31
URL: http://jennza.blogg.se/
Postat av: Lina

haha, ja det är ju också en idé! synd att det är så mycket folk som trängs den 23:e bara :/ Jag har alltid lust att ställa mig i mitten och skrika "BOOOOMB" så att alla försvinner och jag kan handla mina julklappar i lugn och ro :)



2009-11-25 @ 22:12:50
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0