A secret obsession?

Jag har bestämt mig för att tro att jag har en hemlig beundrare. En tänker förmodligen ni, du har ju massor! Ja givetvis, men jag har en som börjat ge sig till känna. Häromdagen, fick jag en post- avi. Har inte haft tid att hämta paketet på hela veckan (eftersom det skulle hämtas ut i spånga) och därför klurat mycket på vad det kan vara för nått paket. Alla möjliga idéer om vad det är för paket har flugit i mig. Ena stunden är det någon som hotar mig och skickar ett gäng med utdragna naglar (vidrigt jag vet). Andra stunden är det min käre pojkvän som överraskat mig (not so likely). Tanken har också slagit mig att Emma försöker djävlas och skickar knark till mig från USA. Idag slog det mig dock att jag bor i Spånga och uthämtningsstället faktiskt ligger på andra sidan gatan. No furher comments! 


Full av förväntan satte jag fart mot mitt paket, mot sanningen om vad paketet egentligen innehåller. Mannen ger mig paketet och jag sliter upp det paketet redan i affären,  där i ligger en ensam parfym!? Calvins Kleins Secret Obsession. Ja ni hajjar, det är ju givet att jag har en hemlig beundrare, någon som har en hemlig besatthet av mig men nu bestämt sig för att ge mig en hint!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Just NU dricker jag inte kaffe, men jag HAR druckit ;) Det räknas väl?

2010-03-01 @ 11:41:05
URL: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0