It´s a lovely day!

Nu blir det lite afterwork. Veckan har rusat förbi och nu är vi väl förtjänta av some onyttigheter. Jenny och jag har förresten varit duktiga, slutat äta snacks i veckorna. Går redigt bra, förutom förra veckan då jag råkade missuppfatta semeldan och trodde det var en helvecka. Åt en semla om dan :) Har funderingar på att starta en ny blogg, en grötblogg är in kära kollega Maria som inspirerar till det. Tänk vad många olika sorters gröt det finns. och tänk vad man kan ha olika sylter och frukter och grejjer till. Vad tror ni skulle en grötblogg ha något allmän intresse?





 

Kommentarer
Postat av: Sparv

Tror i alla fall att Mickan skulle gilla en grötblogg... vi har fått grötdille här i min lilla lägenhet sen hon flytta in :) Du kan ju ta upp viktiga frågor så som "Salt eller inte saltad gröt"... personligen tycker jag att en havregrynsgröt utan ungefär ett kryddmått salt är lite som tapetklister. Att bero på gröt, jag vill dricka öl (stavas också med ö), när vill du göra det?

2010-03-02 @ 14:07:20
URL: http://sparvsmobil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0