some updates

I torsdags anlände min käre mamma och bror Stockholm. Christian och jag har gjort Stockholm medans mamma flydde upp till Luleå. Lite vardagsdramatik blev det allt av.

Lördagkvällen börjar med fest, en annan del av köping och en hel del alkohol. Vi hamnade på ett ställe som brukar jämföras med en dålig finlandskryssning. Där hade dom roulette bord- mästerkatten like. I alla falll dracks det en hel del alkohol. Något som vi fick dra sviterna av i söndags morgon.

Söndag kl 8.00 vaknar jag av att Chrisitan reser sig upp. Jag hör hur något brakar till, sätter mig upp. Ser för det första att Christian vält ett stort skåp...över en säng....i från skåpet i sängen hör jag någon ropa. "Kan du snälla ta upp skåpet igen" Under skåpet ser jag en kille tittat ut. Då börjar bitarna falla på plats, det är ju löken, ja vi kallade han så för han hade så stora svettfläckar, vet inte vad han hette egentligen (läser du det här löken får du ursäkta och kanske lära dig att presentera dig bättre) I alla fall, fick löken och Christian för sig att vi skulle ha efterfest i lördags natt, vi drack haft upp Lökens samlade sprit, något som så här i efterhand känns lite onödigt. Jag tog i alla fall bror min under armen sa adjö till löken och började resan hem....

Lite senare samma dag kommer mamma tillbaka, med Sniffe. Christian hundvalp som mamma hämtat i Luleå. Sniffe von der brat är hans egentliga namn. nio veckor gammal och asgoisg. Jag kan säga att jag inte blev direkt ledsen när det var oväder och mamma och Christian och Sniffe fick stanna en extra natt. Ovädret fick jag dock ångra senare, något som jag inte tar upp i det här inläget.



Världens goaste Sniffe



Lite suddig, ska tigga till mig bättre bilder av bror min!


Kommentarer
Postat av: Friday

Shit va söt valp:D:D:D

2010-02-24 @ 11:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0