-tomorrow

Imorgon bitti kommer det vara en skakig mästerkatt som ger sig ut på äventyr. Då tar jag fart mot Brunnsgatan för att göra min första praktik dag. Kommer det bli som i den där ICA klippet när Jerry presenteras? Kommer jag få skräckslagna blickar och behöva försvara mig med ”Vad glor ni på, har ni aldrig sett en praktikant förut” ? Det jag tycker är jobbigast är att jag är så jävla dålig på att känna igen ansikten, kommer komma in hälsa på nån, gå vidare, hälsa på nästa för att sedan återigen hälsa på den första, då får man den här kommentaren ”Ja du jag heter fortfarande nils hahaha”.  Alltid lika genant när det händer. Men hoppas jag kan sköta mig och slippa sådana prikära situationer. Ska ialla fall bli riktigt roligt och spännande. Rapporterar om hur det gick imorgon kväll.


imorgon kommer ja va lika skraj som i parisehjulet i somras...


Kommentarer
Postat av: yoyo

ha ha, hoppas det gick bra för dig!!! Och att du inte var som lille nasse,,,, kääääärrra nååååån. ;)

2010-01-18 @ 22:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0