Äntligen lite vardagsdramatik

En tjuv såg jag idag, hörde en tant som vrålade på Hemköp
- Men snälla hjälp mig nån, hjälp mig nu.
Sen kom hon lunkande efter en man som sprang med händerna fulla. ingen hjälpte förstås och bort försvann mannen. Kassörskorna reagerade knappt och där står jag spänd och lycklig.
- Äntligen lite vardagsdramatik! Kanske inte ska tycka att det är kul folk tjyvar på hemköp, men lite spännande var det allt....


I övrigt går det bra på "jobbet" kommer väll ta ett tag innan jag kommer in i det helt men tror nog det ska bli bra. Lyckades tajma lunchen med Jenny idag också, väldigt nice - sushi. Inte lika god som takenaka men heeelt okeeey.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0