Äntligen!

Har jag ätit min första semla för i år, oj vad gott det var, jag skulle lätt kunnat käka 5 till men ekonomin räckte bara till en. Vad har hon för anledning att frossa i semlor kanske du tänker nu? Jo en här morgonen har jag varit aktiv, steg upp före kl 8 för det första. 7.57 för att vara exakt, lunkade ner till skolan för att skriva tenta, gick så där måste jag medge, när jag räknade ihop mina poäng var jag 1 poäng under godkänt och då var jag väldigt generös i poänggivningen. Får hoppas på att examinatorn har sinnesförvirring. kl 10.00 var det dags för oss att bli sågade och sedan dags för oss att plocka fram nagelfilen. Nu sitter jag här med en uppsats att skriva om, en avslutad termin, en mätt mage och en hel lägenhet som ska utrymmas!



Kommentarer
Postat av: Sparv

Tycker det är tråkigt med såna här arrangerade bilder... låsta bloggkommentarer... det känns liksom inte äkta, släpp oss läsare närmare inpå. Ska du lägga upp riggade bilder vräk på med lite mer grädde, en klassisk gräddbikini hade nog uppskattats av flera läsare (kanske inte av Sebbe)

2010-01-14 @ 14:11:39
URL: http://sparvsmobil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0