Flyttpack

Nu har jag börjat flyttpacka. Har kommit fram till att jag är något av en samlare. Jag började med att rensa ur bland kläderna, hittade kläder från 90 talet som jag av någon anledning sparat. Nu skulle här slängas kläder, men så hittar jag på ursäkter för att spara ändå, den här tröjan kan va bra att ha om jag ska med upp till ladugården!  Kan hända att sådana här kjolar blir populära igen. Det här linnet var ändå lite av en favorit när jag var 17. Dom här byxorna kan också vara bra att spara, passar utmärkt till svamp plockning. Dom här trosorna är hemska men tänk om jag glömt tvätta. Osv. Lyckades i alla fall rensa ur 3 ikea kassar med gamla kläder. Men det är mycket kvar än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0