Gandalf Attackerar!!!

I Fredags gjorde jag det, förlåt Sandra, hata mig inte! Jag började det nya året med att se Sagan om ringen. Sebbe hade bestämt att nyårsdagen skulle va dagen. Så halv sletna och dana började vi vår vandring mot hemmakväll. Men det var en nitlott där hade dom ingen Sagan om ringen film. - Jaja, då var det inte menat säger jag, nu blir det ingen Sagan om ringen för mig. - Joho, säger Sebbe, så lätt kommer du inte undan. Efter lite filurande kommer vi fram till att min granne Pär förmodligen har filmen. Jag gör en fuling och messar honom. I messet skriver jag "Pär har du sagan om ringen på skiva" Lysande ju, han kommer koppla det till en skiva man lyssnar på och det har han förstås inte. Alldeles riktigt svarar han "Nej, men jag har den på kassett" Nu blir Sebbe genast lite misstänksam "Kasett? Vad menar han med det? Fråga om han menar VHS" Sagt och gjort, och tillbaka får jag messet, "Självklart har jag sagan om ringen, båda första filmerna, kom upp och hämta dom bara" Neeej, nu kommer jag inte undan.

När vi ska sätta på filmen inser jag, jag inleder 2010 med att svika ett löfte. Hur ska det här året bli? Fullt av svek? Fast sen valde jag att tänka om, jag börjar året med att prova något nytt något som jag inte riktigt vågat. och när man tänker så då kommer 2010 bli jättebra! Så hur var filmen då? Jo den var lite seg, helt okey, men jag måste erkänna att Sebbe fick putta på mig några gånger för jag hade somnat. Men jag ska heltklart se dom andra också....


Hur cool är inte Gandalf? Jag får lust att odla skägg..


Kommentarer
Postat av: Yoana

Härligt å höra! jodå, lite seg igår som sagt men nu är de bra igen och det nya året börjar toppen :D själv?

2010-01-03 @ 15:07:56
URL: http://yoanainaction.blogg.se/
Postat av: K

Jodå hon blev glad =) Det var ett helt okej nyår =P



Somnade också första ggr jag såg sagan om ringen. Sen tog det ett tag innan jag orkade se klart den ordentligt =P Men nu har jag sett alla iaf.

2010-01-04 @ 07:58:36
URL: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/
Postat av: Anonym

haha vad va det jag sa!

jack hälsar att han ska flytta hem igen!!

2010-01-04 @ 13:00:31
Postat av: EN MASJÄVEL

det vart sjukt mkt skumpa! Fullt ös därav! mkt nytt folk på fsten jag var på med men sjukt kul! :D



läget idag?

2010-01-04 @ 14:28:59
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0