Godmorgon

Gud va skönt det var att vakna bredvid Sebbe igen och dessutom veta att jag inte behöver klampa upp tidigt för att sticka till jobbet. Blev ingen gosig sovmorgon dock eftersom att Sebbe skulle iväg till jobbet istället. Jag är så kelsjuk att jag inte ens blev skadeglad. När jag låg där i sängen tänkte jag, nu ska jag gå upp tidigt, sticka ner till biblioteket och faktsikt plugga. Troligt tänker ni? Inte så troligt tänkte jag också, så jag försökte därför få Sebbe att betta på att jag inte skulle plugga idag, så hade jag en bra anledning att faktiskt göra det, en vinst över Sebbe är det bästa! Men han genomskådade mig och vägrade gå med på vadet. Så det blev som jag trodde, efter att jag mödosamt klivit upp och klätt på mig insåg jag hur tråkigt det är att plugga... Så jag tror jag tar och ser en film i stället.

See U later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0