ingen mer huvudkalender...

Jag säger då det, Susanne! Skärp dig. Jag brukar ha koll på läget. Men ibland så börjar man undra. Brukar ha det mesta i huvudet, den här veckan blev det lite mycket att tänka på så jag plockade fram kalendern, börjar med onsdagen och skriver ner - salstenta 09.00 -13.00 sen fortsätter jag... opponering 10.00-12.00 den trettonde  hm... men vad katten, onsdag och den trettonde är ju sammadag!? Ajdå, varför har jag inte insett det förut. Nu blir det verkligen till att slänga på mästerkatten stövlarna. Jag har funnit 3 möjliga lösningar.

 - Plugga satan, så allt verkligen sitter och jag kan kila dit, skriva allt på 40 minuter och sen kila vidare för opponering. Här är risken att jag inte hinner skriva allt, kommer gräma mig för att jag inte fick G trots att jag kunde rubbet.

- Ska jag gå dit skriva den halvdant lite snabbt och få ett U så jag i alla fall får betyg i kursen, här känns det lite surt om jag inser att jag kunde fixat det bara jag pluggar nog.

- Eller ska jag strunta i tentan nu och vänta till nästa försök...


hm inte lätt. Får se vad jag klurar ut. Lutar åt alternativ 1 faktiskt, jag är ändå imponerad av att dom lyckas tajma tentan och opponeringe så pass. Inte dåligt, inte dåligt alls...


För mycket alkohol kanske är orsaken till denna sinnesförvirring!?

Kommentarer
Postat av: dreamhacker

Stackars lilla Surre - hur ska detta gå och mitt i packning och städning. Men en mästerkatt fixar det mesta - kör hårt! Själv har jag börjat jobba efter lovet och solen skiner retfullt där ute, men det måste ju gå!

2010-01-11 @ 13:02:49
Postat av: Friday

Hmm.. Jag skulle va som ett nervvrak om ja va i din situation.. Men de löser du, mästerkatten;) Fucking söt är du på bilden, liksom i de förra inlägget..

2010-01-11 @ 15:09:22
Postat av: yoyo

Du klarar det, för mkt Singha har ingen sött av! :) Mer singha och chang till folket! :)

2010-01-13 @ 22:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0