Jakten fortsätter...

I min jakt på att bli social tänkte jag idag lära mig hur man ser "coolt avslappnad" ut, jajamensan ni läste rätt, coolt avslappnad! Har en illusion om hur jag sitter i min kontorsstol och inte bara ser avslappnad ut utan.....coolt avslappnad. Jag har tagit fram min bibel igen och sitter här och övar för fullt. Vill ni veta hemligheten bakom looken?

- Ha lugna och kontrollerade rörelser, var vaksam, gränsen är hårfin mellan detta och att röra sig i slow motion)
- Var avslappnad i dina kroppsdelar, var särskilt noggrann med axlar och käkar, se dock upp så att inte käken blir för avslappnad och bara hänger inte cooolt!
- Sitter du ner, ha då händerna på armstöden, se upp bara upp så att det inte ser ut som att du klamrar dig fast vid stolen, får du inte till detta kan du ha händerna LÖST knäppta i knäet. 

Som pricken över i et toppar du detta med ett lätt leende på läpparna, var noga med att det inte blir ett hånflin!


Vad säger ni, ser jag inte coolt avslappnad ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0