Relax...

jag hade en illusion om hur härligt det skulle vara att krypa ner i ett varmt skumbad. Nej, snackar inte om att bada i Champagne utan ett vanligt hederligt badkarsbad. Nöjd fyllde jag upp vattnet, hällde i skummet och kröp ner. Jag drog en härlig suck och blundade…. efter 1 minut, börjar jag trumma med fingrarna, nej det ska inte komma ett kapitel om onani här när ska det bli skönt det här? Det är varmt, badkaret är väldigt hårt och det finns absolut inget att göra i badkaret. Fick helt enkelt göra det jag skulle, tvätta håret, skölja ur och hoppa upp igen. Där kan man ju inte ligga och göra ingenting, nu sitter jag istället i soffan och gör ingenting…. Men den är mjuk i alla fall..



Kanske varit mysigare om Sebbe varit här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0