Susanne då!

Oj vad jag nästan klantade till det ordentligt idag på förmiddagen. När jag halvsov idag förmanade Sebbe mig:

- Susanne, nu lägger jag nycklen här på skåpet, Åberg har den andra nycklen och jag har ingen. Så slarva inte bort den.
-  mm, själklart inte. 

Ett par timmar senare ska jag gå ut en sväng av gammal vana går jag ut och klipper igen dörren. nej nej nej- inser jag när den börjar slås igen

Nycklen!!!

Den ligger där inne på skåpet och dörren går i lås när man stänger den.

Men Mästerkatt som jag är hinner jag stoppa den!

Nu gör vi så här allihoppa, vi säger inget till Sebbe, han får så många fördomar om mig besannade då ;)



jag skyller på alkoholen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0