Torka!!!

En sak kan konstateras, jag har bloggtorka. När jag kom hem idag tänkte jag att ja skulle skriva ett inlägg med det är tomt, svart, empty - TORKA. När jag ändå försökte komma på något att skriva tänkte jag va lite fyndig och skriva att min blogg har lika mycket torka som jag själv och koppla det till att jag i år hållt mig borta från alkoholen ovanligt mycket....


Först då....

Slog det mig, anledningen till min bloggtorka måste vara min uteblivande alkoholkonsumtion!!!

Imorgon ska jag därför gå på afterwork, kan erkänna att det inte bara har med bloggtorkan att göra utan också för att jag för första gången kan gå på en redig afterwork typ. Så jag och jenny ska dricka bira med en annan praktikan på byrån och hennes vännina. Kan det gå annat än utför? Fyra galna tjejer som gör sin första helg i Stockholm....förmodligen inte.



I Thailand var det minsann ingen torka...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Bbbbbbuckets!

2010-01-24 @ 22:09:05
URL: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0