Vilse i skogen

Idag vaknade jag av att solen sken in. Härligt var det, har bara varit grått och trist sen jag flyttade hit. Igår blev det lite afterwork, har som sagt inte druckit alkohol på länge så jag blev snurrig på två öl. Haha helt otroligt. men roligt hade vi.  Annars ägnade jag mest gårdagen åt att gå vilse. Skulle gå till posten med två redigt stora kartonger. Frågade om vägen på jobbet och stack iväg. Men såg knappt för kartongerna. Så jag hamnade ordentligt vilse, vimsade runt i en halvtimme. Frågade var och varannan om vägen till posten men ingen kunde vägen. Inte en brevbäraren. Och för att jävlas med mig cirkulerade det massa postbilar runt mig hela tiden. Till slut fick jag gå tillbaka och då visade det sig att jag bara gått åt fel håll... Nu ska jag sätta sprätt på pengar!

Kommentarer
Postat av: Sparv

Och du ringer inte ens mr. Post himself och frågar, jag finns ju till för dig nu när du flyttat till storstaden har jag ju sagt :)

2010-01-25 @ 17:27:01
URL: http://sparvsmobil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0