Kära vänner

Det är mycket nu,
därav dålig uppdatering :(

Helgerna som har passerat har varit underbara, har roat mig med goda vänner och veckorna har varit fyllda av alldeles för mycket jobb. Varvat med en precis lagom dos dramatik förstås :)

I helgen var Sandra och Johanna här och vi passade på att utforska Stockholms badplatser och nattliv. Igår skulle vi se VM finalen på Mosebacke vilket vi tydligen inte var helt ensamma om. Fullt av härliga spanjorer.

Förra helgen var J och jag nere i Halmstad, Afterbeach premiär och fest med goda vänner gjorde helgen minnesvärd.

Därimellan har jag hunnit med att se Marley& Nas, Andreas Grega och så en ute-teater. Imorgon blir det kanske Wiehe.

Nu ska jag hem och sova, känns som jag måste ta igen en veckas sömn.

På återhörande!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0