I am alive!

Ni kanske blivit oroliga för mig? Vill med det här inlägget informera om att mästerkatten lever i allra högsta grad. Har haft fullt upp kombinerat med ingen åtkomst till Internet. Som den snåla smålänning jag är hade jag så klart tänkt sno nät från någon granne, men det visade sig snart att södermalmsbor är lika snåla som smålänningar (varför ska vi vara ensamma om den stämplen?) och alla hade låst sina nätverk. Det sved i plånboken när jag gick och fick införskaffa internet ur egen plånbok. Det sved än mer när nätet sedan inte fungerade. Hjälpsamma killar på tre fick i alla fall igång det åt mig, man tackar man tackar! Så nu kan jag lova att den här bloggen kommer bli något er välfylld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0