Topplista på vardagsdramatik...

Jag måste få mer vardagsdramatik i mitt liv, sitter här och filurar vilka som faktiskt varit de mest dramatiskt dagarna i mitt liv so far. Lite klurigt faktiskt. Börjar med plats ett, detta får helt enkelt bli en följetång.

1. Midsommar helgen 2003 -
Glada och goa åker vi till Öland för att fira midsommar, mer laddad har jag nog aldrig varit, en roligare kväll har jag nästan aldrig haft. plötsligt tar kvällen en oväntad vändning. När jag stolt ska visa Jenny att jag kan gå utan kryckor halkar jag. Med en utsmetad gurkskiva bakom mig och ett spiralfraktur på lårbenet blir helgen inte längre lika fartfylld. När jag sedan försöker mygla om kvällens alkoholkonsumtion i ambulansen och senare vägrar ge ut något nummer till mina föräldrar, är detta värt en förstaplats? Givetvis inte, händelserna efter det är dock värda. Jag min lyckos fick ligga hela midsommarafton på sahlgrenskas akut. Kan ni tänka er ett bättre ställe att fira midsommar på för en vardagsdramatik förtjust flicka än just där- på midsommarafton? Förmodligen kan ni det Det var blod, tårar, kubbpinnar som orsakat hjärnskakningar överförfriskade människor som bränt sig på grillen. Det var så mycket dramatik samlat på ett ställe att det kunde fyllt min blogg under en lång tid. Jag ler bara jag tänker på det!
Listan is to be continued - svensk motsvarighet på det? Fortsättning följer....
Tips mottages gärna!
inser förresten nu att jag kanske inte skulle börjat uppifrån...whatever ;)

Kommentarer
Postat av: christian

När din bror slog ut framtänderna på dig kanske skulle platsa på plats 78 typ???:) puss

2010-06-02 @ 22:12:26
Postat av: Suss

haha, ja faktiskt! Minnesvärd händelse! Jag skyller mina kort tänder på dig ;)

2010-06-02 @ 22:44:26
Postat av: mamma

9 timmar på akuten midsommarafton slår det mesta!!!!Du glömde killen på Sahlgrenska som blivit överkörd på foten av sin kompis?

2010-06-05 @ 09:44:30
URL: http://mastercat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0