Dagens tips, dagens tips, trallallalla dagens tips!


Dagens tips:
Har du ett distansförhållande eller kanske är singel eller behöver du helt enkelt lite kärlek? Skaffa en hund, har du ingen hund, låna en!

Kanske jag tidigare i bloggen antytt att jag är lite hundtokig!? Det är jag i alla fall, därför blev jag jäkligt glad häromdagen när jag surfade in på facebook. Ett litet inlägg från Sandy tipsade mig om att bli doggywalker åt hemlösa hundar. Gissa om jag ringde dit på en gång och anmälde mig. Tyvärr hade dom inga lediga tider den här veckan men nästa vecka ska jag dit förhoppningsvis. Så gött att ha en päls att gosa in mig i ibland när jag saknar Sebbe som mest, så slipper Jenny ha mig tafsande på henne ;)





Andra gånger när jag saknat kärlek!
http://mastercat.webblogg.se/2009/december/nej-mamma-jag-lovar.html


Kommentarer
Postat av: Hedan

Haha, här händer det grejer! Hoppas du får komma å hälsa på nästa vecka å sen får du höra av dej å berätta!

2010-03-01 @ 23:06:58
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-03-02 @ 17:35:49
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0