Utmanad!

Min söta rara Kombo har visst utmanat mig. Jag ska skriva 4 saker om mig själv som ni läsare inte vet om. En ganska svår utmaning måste jag medge, tror ni som läser denna blogg vet det mesta som går att veta om mig.

Men let´s go!

1. Jag intalar mig om själv att om  jag fick bestämma allt i denna värld skulle den vara mycket bättre (skrämmande jag vet, men ack så sant).

2. Jag ger mig aldrig, även fast jag säger att jag ger mig så tänker jag för mig själv "fast jag vet att jag har rätt" (skrämmande jag vet, men ack så sant).

3. När jag sover ensam åker mitt gosedjur fram, en apa som jag fick när jag fyllde fem år (skrämmande jag vet, men ack så sant).

4. Jag är smålänning ut i fingertopparna, med andra ord sjukt snål, nej jag är inte sparsam,helt enkelt snål! Ibland låtsas jag att jag är generös, men det är bara som jag låtsas! (skrämmande jag vet, men ack så sant).



Ja ni förstår jag är helt enkelt en girig bitch innerst inne, men jag skyller på den gröna djävulen på min axel!



Jag skickar pucken vidare till sparf!


Kommentarer
Postat av: Sparv

Utmaningen antagen och klar... men jag hade ju ingen jag kunde utmana :(

2010-03-22 @ 22:29:00
URL: http://sparvsmobil.blogspot.com
Postat av: Hedan

Sussie, du är inte snål!

2010-03-23 @ 16:44:35
Postat av: 7:0an

Där är han ju! Visste att han fanns! GKS

2010-03-25 @ 06:06:04
Postat av: Suss

It´s true 7:0an. Det berodde inte på spriten, han finns, nu har vi ju bildbevis! I love green king squirrl...

2010-03-29 @ 22:26:11
URL: http://mastercat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0