- Hörru, uppdatera din blogg om du ska ha nån!

Fick precis ett argt meddelande :
- Hörru, uppdatera din blogg om du ska ha nån!

Det var min kära bror som tyckte det varit lite tyst här inne. Kan faktiskt inte göra annat än att hålla med. Han föreslog att jag skulle skriva om hurdan underbar bror jag har. Jag får väll hålla med om det också men tror jag ger er en uppdatering om vad som hänt sen senast istället.

Förra veckan var vi alla på jobbet krassliga men jag och Maria bestämde oss ändå för att Uppsala på Valborg är ett must be. Så jag tar ledigt halva dan och sätter fart mot systemet, men när jag nappat min spritflaska börjar jag hulka. Min kropp säger "Susanne inte alkohol, inte idag" Så jag får halta mig ut från systemet för att få luft. lyckades undvika nöjet att faktiskt spy inne på systemet, hade känts en smula genant faktiskt (host alkis). I alla fall slutar valborg helt enkelt med feber, grey´s anatomy och att jag svimmar i hallen. Ni månne tro att min dramatiska sida verkligen uppskattade svimmeriet, äntligen lite drama (annars hade valborg varit väl händelselös). Tror dock inte min kombo Jenny uppskattade det lite mycket, tror jag skrämde slag på henne när jag dunka omkull i hallen.

Nu ska jag peppar peppar skärpa mig och uppdatera så gott so dagligen. (lovar men med fingrarna i kors)

Kommentarer
Postat av: Yoyo

Gillar uppdateringar, blir btw Norrköping nästa ons. ska du titta förbi?? ;) Skicka iväg ett litet mess isf. och ta hand om dig nu! ordentligt

2010-05-04 @ 22:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0