Jag har en dålig vana,

När jag är lite halvsleten på väg till jobbet blir jag slarvig. Orkar inte alltid kolla vilken färg det är på trafikljuset. Istället kollar jag i marken, lyssnar på min morgon-pepp-musik (vilket oftast är U2) och halvsover vid lyktstolpen, så istället för att lyfta min blick mot trafikljuset så halvser jag när människorna bredvid mig börjar gå. Detta går oftast bra...men häromdan hamnade det en såndäringa självmordsbenägen gubbe bredvid mig...detta märkte jag när jag helt sonika klev ut samtidigt som honom och alla bilar börjar tuta! Men som ni märker så överlevde jag denna händelse, och mannen också. Men det var det mest dramatiska från den här veckan! På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0