Kära bloggläsare,

Hoppas ni mår toppen och haft en härlig helg, min har varit redigt skön. Igår vaknade jag utan röst, efter ett antal halstabletter och en kopp varm te med dunderhonugn kunde jag i ändå kraxa ut lite ord. Jag var nästan lite smånöjd över min härliga stämma. Kan tänka mig att GW person eller kanske Ulf Lundell låter precis så här efter, enligt deras åsikt, rätt mängd whisky. Tyvärr beror inte min whisky röst på whisky. Tror helt enkelt att Gud tröttnat på mitt tjattar, ville ta helg, en tyst helg...och bestämde sig för att dämpa den där mästerkatten lite. It worked pretty goood....I alla fall gick vi på sommarkrysset igår, det var nice. Jag passade precis in bland resten av publiken...för 10 år sedan. Kändes nästan lite genant att sitta bland ett gäng hormonstyrda tonåringar alla kraftigt förälskade i idol föredättingar. En superkul nyhet vill ni förstås höra!? Imorgon kommer Emma hit, har inte träffats sen före jul! Så jäkla kul ska det bli :) Hoppas bara min röst bättrar sig så vi kan skvallra ordentligt, det händer ju en del på ett halvår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0